Στο SneakersTown θα βρείτε μεγάλη γκάμα προϊόντων από επώνυμα brands σύμφωνα με τις πιο ενημερωμένες τάσεις της μόδας.

  • Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;

Για να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του SneakersTown, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο 2310868996, να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας ή να στείλετε email στο [email protected].

  • Ποιες ώρες λειτουργεί η εξυπηρέτηση πελατών;

Η εξυπηρέτηση πελατών του SneakersTown λειτουργεί από τις 10:00 μέχρι τις 18:00, από Δευτέρα έως Παρασκευή.

  • Είναι ίδιες οι τιμές του SneakersTown.gr με τις τιμές στο φυσικό κατάστημα;

Ναι. Εκτός συγκεκριμένων προσφορών ή προωθητικών ενεργειών που αφορούν αποκλειστικά το ηλεκτρονικό κατάστημα.

  • Είναι αυθεντικά τα προϊόντα που υπάρχουν στο SneakersTown;

Το SneakersTown εμπορεύεται μόνο γνήσια προϊόντα από τις επίσημες αντιπροσωπείες των εταιρειών.
Για το λόγο αυτό, όλα τα προϊόντα παραδίδονται στην αντίστοιχη συσκευασία, η οποία φέρει όλα τα σχετικά πιστοποιητικά γνησιότητας.

  • Με τι ρυθμό ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία δεν υπάρχει διαθεσιμότητα σε μέγεθος ή χρώμα;

Η ανανέωση των προϊόντων γίνεται όσο είναι δυνατόν πιο σύντομα. Εάν το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, το αποσύρουμε από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

  • Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα λογαριασμό (MY ACCOUNT);

Η δημιουργία λογαριασμού χρήστη-μέλους (MY ACCOUNT) γίνεται είτε με την καταχώρηση λογαριασμού email, επιθυμητού ονόματος (username) και προσωπικού κωδικού πρόσβασης (password), είτε μέσω του λογαριασμού σας στο Facebook.

  • Ποιες πληροφορίες μπορώ να δω και να επεξεργαστώ στο λογαριασμό μου;

Από τον ΠΙΝΑΚΑ ΕΛΕΓΧΟΥ του λογαριασμού σας μπορείτε να δείτε τις πρόσφατες παραγγελίες, να διαχειριστείτε τις Διευθύνσεις Αποστολής & Χρέωσης και να επεξεργαστείτε τον Κωδικό σας και τα Στοιχεία του λογαριασμού σας.

  • Πως μπορώ να κάνω ανάκτηση κωδικού;

Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα «ΣΥΝΔΕΣΗ/ΕΓΓΡΑΦΗ». Κάνετε κλικ στο “Χάσατε τον κωδικό σας;”, συμπληρώστε το email σας και μετά κάνετε κλικ στο «ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΩΔΙΚΟΥ». Θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με οδηγίες για τον το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

  • Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Δεσμευόμαστε για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων. Η αναγκαία επεξεργασία και διαχείριση των προσωπικών δεδομένων του χρήστη των υπηρεσιών του SneakerStown.gr πραγματοποιείται και γίνεται βάσει του εκάστοτε ισχύοντος νομικού πλαισίου.

  • Με ποιους τρόπους μπορώ να κάνω παραγγελία;

Οι παραγγελίες στο SneakersTown γίνονται μόνο διαδικτυακά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Επιλέξτε από το μενού το τμήμα που σας ενδιαφέρει (ΑΝΔΡΑΣ, ΓΥΝΑΙΚΑ, ΠΑΙΔΙ, BRANDS, ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ, SALE) και στη συνέχεια το είδος του προϊόντος. Στο προϊόν που έχετε επιλέξει μπορείτε να δείτε τον κωδικό του προϊόντος, τις φωτογραφίες σε μεγέθυνση, την περιγραφή, το χρώμα, τη σύνθεση, τα διαθέσιμα μεγέθη και την τιμή. Επιλέξτε το μέγεθος, την ποσότητα και πατήστε «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ». Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Μπορείτε να ελέγξετε τα προϊόντα που έχετε επιλέξει στο πεδίο «ΚΑΛΑΘΙ» και να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε αντίστοιχα.
Τέλος, ολοκληρώνετε την παραγγελία σας στο πεδίο «ΠΛΗΡΩΜΗ-CHECKOUT».

  • Είναι απαραίτητο να κάνω εγγραφή ως μέλος για να παραγγείλω προϊόντα;

Όχι. Μπορείτε να κάνετε παραγγελία είτε σαν απλός επισκέπτης είτε σαν μέλος. Τα στοιχεία που θα σας ζητήσουμε να συμπληρωθούν και στις δυο εκδοχές είναι ονοματεπώνυμο, email, τηλέφωνο επικοινωνίας και στοιχεία αποστολής-διεύθυνση παράδοσης της παραγγελίας.

  • Πως ξέρω ότι έγινε σωστά η online παραγγελία μου;

Θα λάβετε εντός μιας ώρας ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε ορίσει, ως ενημέρωση και επιβεβαίωση της παραγγελίας, με τα πλήρη στοιχεία (τύπος προϊόντος, κωδικός προϊόντος, μάρκα, χρώμα, ποσότητα, μέγεθος, συνολική τιμή πλέον Φ.Π.Α., τυχόν έξοδα αποστολής κ.λ.π.).

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Έχετε δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας δωρεάν και χωρίς καμία αιτιολογία, εφόσον δεν έχει εκκινήσει η διαδικασία αποστολής.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 2310868996.

  • Μπορώ να ζητήσω έκδοση τιμολογίου;

Ναι. Στο στάδιο «ΠΛΗΡΩΜΗ-CHECKOUT» μπορείτε να επιλέξετε και να συμπληρώσετε το αντίστοιχο πεδίο.

  • Μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Ναι. Στο πεδίο “MY ACCOUNT” αφού πρώτα έχετε κάνει εγγραφή.

  • Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου;

Μπορείτε να πληρώσετε με τους εξής τρόπους:
– Με αντικαταβολή: Δίνετε το ακριβές πληρωτέο χρηματικό ποσό της παραγγελίας, μετρητά σε ευρώ, στον υπάλληλο της εταιρείας courier κατά την παράδοση. Για παραγγελίες κάτω των 50,00€, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 1,00€.
– Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα: Αποδεκτές κάρτες είναι οι Visa, Visa Electron, MasterCard και Maestro. Επιλέγοντας την πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, γίνεται έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητάς της και ακολουθεί η συναλλαγή. Μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής αποστέλλεται ένα ενημερωτικό email στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε.
– Με πληρωμή στο κατάστημα SneakersTown: Μπορείτε να παραλάβετε και να πληρώσετε την παραγγελία σας στο φυσικό μας κατάστημα, που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην διεύθυνση Τσιμισκή 111, με μετρητά, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις. Απαραίτητο είναι να έχετε μαζί σας την αστυνομική σας ταυτότητα και τον κωδικό παραγγελίας.
– Τραπεζική κατάθεση/έμβασμα ή πληρωμή μέσω e-banking: Μόλις επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας, θα πρέπει εντός 3 εργάσιμων ημερών να καταθέσετε το πληρωτέο χρηματικό ποσό σε κατάστημα τραπέζης ή μέσω e-banking. Σε περίπτωση τραπεζικής κατάθεσης, θα πρέπει να μας στείλετε με email αντίγραφο του αποδεικτικού κατάθεσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] για να προχωρήσουμε στην εκτέλεση της παραγγελίας σας.

  • Τι θα κάνω αν εμφανίζεται πρόβλημα στην πληρωμή μου με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα;

Η συναλλαγή σας με κάρτα δεν γίνεται αποδεκτή για τους εξής λόγους:
– Έχετε κάνει λάθος στη συμπλήρωση των στοιχείων σας (ονοματεπώνυμο κλπ.).
– Έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
– Έχετε υπερβεί το πιστωτικό όριο της κάρτας σας.
– Λόγω τεχνικών προβλημάτων της τράπεζας ή του δικτύου της κάρτας.

  • Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα;

Στο SneakersTown αναγνωρίζουμε τη σημασία της ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Το ηλεκτρονικό κατάστημα χρησιμοποιεί σύνδεση με πρωτόκολλο SSL (Secure Socket Layer), ενώ για λόγους ασφαλείας, τα στοιχεία των χρεωστικών/πιστωτικών καρτών δεν αποθηκεύονται προς μελλοντική χρήση. Η διαδικασία της συναλλαγής με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ολοκληρώνεται στο ηλεκτρονικό περιβάλλον της τράπεζας. Όταν η τράπεζα επιβεβαιώσει τη συναλλαγή θα ολοκληρωθεί η χρέωση της κάρτας. Αλλιώς η παραγγελία θα ακυρωθεί.

  • Με ποιους τρόπους αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Οι παραγγελίες που αφορούν την Ελλάδα και την Κύπρο αποστέλλονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) Γενική Ταχυδρομική.
Οι διεθνείς αποστολές σε άλλες χώρες σε όλο τον κόσμο γίνονται μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) DHL.
Επιπλέον, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα, που βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στο ισόγειο επί της οδού Τσιμισκή 111.

  • Ποιο είναι το κόστος για τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής εντός Ελλάδας είναι 3,50€. Παραγγελίες άνω των 50,00€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Τα έξοδα αποστολής στην Κύπρο είναι 10,00€. Παραγγελίες άνω των 50,00€ είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Το κόστος αποστολής των παραγγελιών σε όλο τον Κόσμο ανέρχεται στο ποσό των 14,90€.

  • Σε πόσο χρόνο θα λάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας ποικίλλει ανάλογα με την περιοχή.
Για παράδοση παραγγελιών εντός Ελλάδας, ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1 έως και 4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
Για παράδοση παραγγελιών στην Κύπρο, ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 2 έως και 5 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
Για παράδοση παραγγελιών σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 2 έως και 7 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
Η παραλαβή από το φυσικό κατάστημα γίνεται εντός 2 ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

  • Ποιες ώρες γίνονται οι παραδόσεις παραγγελιών;

Τα δέματα παραγγελιών παραδίδονται στη διεύθυνση που έχετε καθορίσει, από Δευτέρα έως Παρασκευή, μεταξύ 08:00 και 20:00.

  • Μπορώ να ελέγξω που βρίσκεται το δέμα μου;

Μόλις η παραγγελία σας παραληφθεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών, θα σας στείλουμε ενημερωτικό email με έναν κωδικό (tracking number) ο οποίος σας δίνει τη δυνατότητα αναζήτησης της αποστολής του δέματος ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας το πεδίο «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ – ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» από το μενού του SneakerStown.gr.

  • Μπορώ να κάνω επιστροφή των προϊόντων;

Ναι. Μπορείτε να κάνετε επιστροφή των προϊόντων, εντός 30 ημερών από την έκδοση της απόδειξης ή του τιμολογίου, χωρίς καμία επιβάρυνση. Για να γίνει δεκτή και έγκυρη η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν ή τα προϊόντα που επιστρέφετε να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και πλήρη, δηλαδή και τα δύο τεμάχια ενός ζεύγους, με όλα τα καρτελάκια του κατασκευαστή και με τη συσκευασία αχρησιμοποίητη καθώς και όλα τα παρελκόμενα, πχ. κορδόνια, πάτοι, υφασμάτινες θήκες. Η διαδικασία επιστροφής αναφέρεται μόνο στις αγορές που γίνονται μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, και δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τις συναλλαγές στο φυσικό κατάστημα.

  • Πως μπορώ να κάνω επιστροφή από Ελλάδα;

Αφού πρώτα συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης που θα λάβετε στο φάκελο εντός της συσκευασίας, καλείτε τη Γενική Ταχυδρομική στο 2104851100 και στέλνετε το δέμα στη διεύθυνση:
(ισόγειο) κατάστημα «SNEAKERSTOWN», Τσιμισκή 111, Τ.Κ. 54622 Θεσσαλονίκη.

  • Πως μπορώ να κάνω επιστροφή από Κύπρο;

Αφού πρώτα συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης που θα λάβετε στο φάκελο εντός της συσκευασίας, καλείτε τη Γενική Ταχυδρομική στο 22002146 και στέλνετε το δέμα στη διεύθυνση:
(ισόγειο) κατάστημα «SNEAKERSTOWN», Τσιμισκή 111, Τ.Κ. 54622 Θεσσαλονίκη, Ελλάδα.

  • Με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) μπορώ να κάνω επιστροφή;

Οι επιστροφές με τη Γενική Ταχυδρομική είναι ΔΩΡΕΑΝ, αλλά εάν θέλετε μπορείτε να επιλέξετε άλλη εταιρεία με δική σας χρέωση.

  • Μπορώ να επιστρέψω ολόκληρη ή ένα μέρος της παραγγελίας;

Ναι. Πάντα απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συμπλήρωση της φόρμας υπαναχώρησης που θα βρείτε στη συσκευασία.

  • Μπορώ να κάνω αλλαγή των προϊόντων;

Ναι. Μπορείτε να κάνετε αλλαγή των προϊόντων, με άλλα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, στο φυσικό κατάστημα στη διεύθυνση Τσιμισκή 111, Τ.Κ. 54622 Θεσσαλονίκη.
Σε άλλη περίπτωση θα πρέπει να συμπληρώσετε την επιλογή «Έκδοση Κουπονιού Επιστροφής» στη φόρμα υπαναχώρησης.

  • Πως θα λάβω τον Κωδικό Κουπονιού επιστροφής;

Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί ως έγκυρη η επιστροφή σας, θα σας αποσταλεί ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει για την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων και θα περιλαμβάνει το σχετικό Κωδικό Κουπονιού που αντιστοιχεί στην τιμή αγοράς τους, στο χρηματικό ποσό δηλαδή που είχατε καταβάλει, για κάθε ένα ξεχωριστά, εάν επιστρέφετε προϊόν που αποτελεί μέρος παραγγελίας.

  • Πως θα χρησιμοποιήσω τον Κωδικό Κουπονιού;

Μόλις παραλάβετε τον Κωδικό Κουπονιού, μπορείτε να ξεκινήσετε μια νέα παραγγελία ίσης ή μεγαλύτερης αξίας σε σχέση με την αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος ή προϊόντων.
Στη συνέχεια θα εισάγετε τον Κωδικό Κουπονιού στο στάδιο «ΚΑΛΑΘΙ» στο ανάλογο πεδίο, ώστε να γίνει άμεσα η αφαίρεση του ποσού, που αντιστοιχεί στο Κουπόνι.

  • Στη νέα παραγγελία που θα κάνω με τον Κωδικό Κουπονιού, θα χρεωθώ έξοδα μεταφοράς;

Όχι. Στη νέα παραγγελία που θα κάνετε δεν θα χρεωθείτε έξοδα μεταφοράς.

  • Το Κουπόνι Επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης;

Όχι. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε χωρίς καμία δέσμευση.

  • Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;

Ναι. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συμπλήρωση της φόρμας υπαναχώρησης στα αντίστοιχα πεδία.

  • Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού παραλάβουμε το προϊόν ή τα προϊόντα και εγκριθεί η επιστροφή σας (εφόσον τα προϊόντα που έχετε επιστρέψει είναι σε άριστη κατάσταση), η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

  • Με ποιο τρόπο θα μου επιστραφούν τα χρήματα;

Αφού παραλάβουμε το προϊόν ή τα προϊόντα και εγκριθεί η επιστροφή σας (εφόσον τα προϊόντα που έχετε επιστρέψει είναι σε άριστη κατάσταση), τα χρήματα θα επιστραφούν κατά τρόπο αντίστοιχο με τη μέθοδο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την πραγματοποίηση της αγοράς.

  • Τι μπορώ να κάνω αν παραλάβω ένα ελαττωματικό προϊόν από το SneakersTown.gr;

Τα προϊόντα που πωλούνται στο SneakersTown πληρούν όλες τις προδιαγραφές των επίσημων εταιρειών με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Πριν την αποστολή του δέματος γίνεται ποιοτικός έλεγχος στο προϊόν που έχετε παραγγείλει. Εάν παρόλα αυτά παραλάβετε ένα ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία επιστροφής.

  • Πως μπορώ να κάνω εγγραφή στο newsletter του SneakersTown;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα εγγραφής που βρίσκεται στην αρχική σελίδα του SneakersTown.gr, ή το αναδυόμενο παράθυρο που εμφανίζεται κατά την παραμονή σας στο SneakersTown.gr.

  • Μπορώ να λαμβάνω στο email μου νέα και πληροφορίες για τις τάσεις της μόδας;

Ναι. Μπορείτε απλά να κάνετε εγγραφή στο newsletter και να ενημερώνεστε άμεσα.

  • Μπορώ να λαμβάνω στο email μου ενημερώσεις σχετικά με τις προσφορές ή τις εκπτώσεις;

Ναι. Μπορείτε απλά να κάνετε εγγραφή στο newsletter και να ενημερώνεστε άμεσα.

  • Ποια πλεονεκτήματα μου δίνει η εγγραφή στο newsletter του SneakersTown;

Με την εγγραφή σας στο newsletter έχετε μια πιο απολαυστική εμπειρία αγορών, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, δωροεπιταγές, προνόμια VIP, ενημέρωση για νέα προϊόντα, προσφορές και εκπτώσεις.

  • Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω newsletters από το SneakersTown;

Ναι. Έχετε το δικαίωμα, όποτε θελήσετε, να ζητήσετε την διαγραφή σας (unsubscribe) από τις λίστες παραληπτών της Εταιρείας. Σε κάθε newsletter υπάρχει αντίστοιχο πεδίο (unsubscribe) στο κάτω μέρος που σας δίνει τη δυνατότητα διαγραφής.