ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ – ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο χρήστης έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του χωρίς καμία αιτιολογία και χρηματική επιβάρυνση, εφόσον δεν έχει εκκινήσει η διαδικασία αποστολής. Η επεξεργασία των παραγγελιών που υποβάλλονται στο sneakerstown.gr πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατόν. Στην περίπτωση που έχει εκκινήσει η διαδικασία αποστολής της παραγγελίας, αλλά δεν εκκρεμεί η παράδοσή της στον χρήστη/αγοραστή, ο τελευταίος θα πρέπει να επικοινωνεί τηλεφωνικά με την Εταιρεία μας στο: 2310868996 για να διερευνήσει τη δυνατότητα ακύρωσης.

Η ακύρωση είναι δωρεάν και η επιτυχής πραγματοποίησή της θα επιβεβαιώνεται με την αποστολή σχετικού email. Εάν καθίσταται αδύνατη η ακύρωση, θα ακολουθείται η διαδικασία επιστροφής όπως ορίζεται παρακάτω.

Ο χρήστης/αγοραστής έχει δικαίωμα να επιστρέψει αναιτιολογήτως τα προϊόντα της παραγγελίας και να αιτηθεί είτε την αλλαγή με άλλο διαθέσιμο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας (με ταυτόχρονη καταβολή της όποιας διαφοράς εάν επιλέξει να προβεί σε αλλαγή με προϊόν μεγαλύτερης αξίας) είτε την επιστροφή του αντιτίμου που αντιστοιχεί στην αξία αυτών των προϊόντων.

Η εν λόγω διαδικασία αναφέρεται μόνο στις αγορές που λαμβάνουν χώρα μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, ήτοι το www.sneakerstown.gr, και δεν τυγχάνει εφαρμογής σε καμία περίπτωση στις συναλλαγές στο φυσικό κατάστημα.

Ο πελάτης που προβαίνει σε επιστροφή προϊόντος/-ων θα πρέπει να καταβάλλει τη δέουσα επιμέλεια. Η προθεσμία επιστροφής προϊόντων εκκινεί με την έκδοση της απόδειξης ή/και του παραστατικού πώλησης και λήγει τριάντα (30) ημέρες από την αναγραφόμενη σε αυτά ημερομηνία (έκδοσης). Στη διάρκεια της ως άνω προθεσμίας των τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέφει τα αγορασθέντα προϊόντα και υποχρεούται να ελέγχει ο ίδιος, πριν προβεί σε οποιαδήποτε σχετική ενέργεια, τη μη παρέλευση της εν λόγω προθεσμίας.

Σημειώνεται ότι ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με έξοδα επιστροφής, εφόσον η επιστροφή προϊόντων πραγματοποιείται εντός της Ελληνικής επικράτειας, αποκλειστικά και μόνο μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική. Ο πελάτης θα πρέπει να καλεί τη Γενική Ταχυδρομική και να αναφέρει ότι η αποστολή του δέματος πρόκειται να πραγματοποιηθεί με χρέωση του παραλήπτη, δηλαδή της Εταιρείας μας, στην εξής διεύθυνση: (ισόγειο) κατάστημα «SNEAKERSTOWN», Τσιμισκή 111, Τ.Κ. 54622 Θεσσαλονίκη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να πραγματοποιήσει την επιστροφή προϊόντων αποστέλλοντας τα μέσω κάποιας άλλης εταιρείας ταχυμεταφορών, τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Η επιτυχής διαδικασία επιστροφής ενός ή περισσότερων προϊόντων (μέρους ή ολόκληρης παραγγελίας) προϋποθέτει τη συμπλήρωση όλων των απαιτούμενων πεδίων της φόρμας υπαναχώρησης από τον πελάτη-αγοραστή, όπως αυτή εσωκλείεται στον φάκελο εντός της συσκευασίας που έχει παραλάβει. Επισημαίνεται ότι δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων, όταν δεν συνοδεύονται από τη φόρμα υπαναχώρησης (υπογεγραμμένη και συμπληρωμένη προσηκόντως). Στην περίπτωση που έχει χαθεί ή καταστραφεί ολικά ή εν μέρει η φόρμα υπαναχώρησης, τότε ως φόρμα υπαναχώρησης είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί και δικό σας έγγραφο με την αναγραφή και συμπλήρωση των αντίστοιχων απαιτούμενων στοιχείων.

Επισημαίνεται ότι, προκειμένου να θεωρείται έγκυρη η αλλαγή ή επιστροφή στην ως άνω διεύθυνση (Τσιμισκή 111, Τ.Κ. 54622 Θεσσαλονίκη), το/-α προϊόν/-τα που επιστρέφετε θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και πλήρη (π.χ. και τα δύο τεμάχια ενός ζεύγους πρέπει να επιστρέφονται), ίδια με εκείνη στην οποία παρελήφθησαν από τον αγοραστή (πχ. με όλα τα καρτελάκια του κατασκευαστή και με τη συσκευασία αχρησιμοποίητη), και όλα τα παρελκόμενα αξεσουάρ, όπου αυτά προσφέρονται (πχ. κορδόνια, πάτοι, υφασμάτινες θήκες κ.ο.κ.), καθώς είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένα με τα προϊόντα και είναι απαραίτητο να επιστρέφονται μαζί με αυτά σε άριστη κατάσταση.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα από τα αποδεικτικά παραστατικά πώλησης.

Δεν θα γίνεται δεκτή ως έγκυρη η επιστροφή προϊόντων, των οποίων η αρχική αξία έχει υποστεί απομείωση ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους ή/και αρχική συσκευασία των οποίων εμφανίζεται κατεστραμμένη λόγω αμέλειας του πελάτη-αγοραστή (π.χ. καταστροφή του κουτιού κτλ.) ή/και που έχουν υποστεί αλλαγές ή/και πλυθεί ή/και χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πελάτης θα επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής προκειμένου να τη λάβει πίσω.

Συνίσταται, όταν δεν είστε βέβαιοι ότι θα κρατήσετε κάποιο προϊόν, να μην αφαιρείτε τα καρτελάκια τους και τα πιστοποιητικά γνησιότητας, να διατηρείτε με τη δέουσα επιμέλεια τις συσκευασίες και το περιεχόμενό τους, καθώς και να δοκιμάζετε τα υποδήματα σε εσωτερικό χώρο, ώστε να μην υφίστανται οποιαδήποτε φθορά.

Περαιτέρω, εφόσον επιθυμείτε την επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος, θα πρέπει να καλύψετε με κατάλληλο περιτύλιγμα τη συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος εντός της οποίας σας είχε αποσταλεί, πχ. το κουτί, κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μην είναι δυνατό να γράψει και/ή να κολλήσει κανείς οτιδήποτε επάνω σε αυτήν.

Με σκοπό την αλλαγή προϊόντος, το οποίο αγοράσατε μέσω του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, με άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης σε σχέση με αυτό αξίας, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον επιθυμείτε, να επισκεφθείτε το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας μας, επί της οδού Τσιμισκή 111 στη Θεσσαλονίκη.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, για την πραγματοποίηση νέας παραγγελίας προϊόντων ίσης ή μεγαλύτερης αξίας σε σχέση με τα επιστρεφόμενα προϊόντα, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει τη φόρμα υπαναχώρησης, που συνοδεύει τα προϊόντα, σημειώνοντας την επιλογή «Έκδοση Κουπονιού Επιστροφής».

Όταν παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί ως έγκυρη η επιστροφή σας, θα σας αποσταλεί ένα email, το οποίο θα σας ενημερώνει για την αξία (σε ευρώ) των επιστρεφόμενων προϊόντων και θα περιλαμβάνει τον σχετικό Κωδικό Κουπονιού που αντιστοιχεί στην τιμή αγοράς αυτών, στο χρηματικό ποσό δηλαδή που είχατε αρχικώς καταβάλει, για κάθε ένα ξεχωριστά, εάν επιστρέφετε προϊόν που αποτελεί μέρος παραγγελίας. Μόλις παραλάβετε τον Κωδικό Κουπονιού, μπορείτε να ξεκινήσετε μια (νέα) παραγγελία ίσης ή μεγαλύτερης αξίας σε σχέση με την αξία του/-ων επιστρεφόμενου/-ων προϊόντος/-ων, τον οποίο (Κωδικό Κουπονιού) καλείστε να εισάγετε στο στάδιο «ΚΑΛΑΘΙ» στο ανάλογο πεδίο, ώστε να γίνει άμεσα η αφαίρεση του ποσού, που αντιστοιχεί στο Κουπόνι, από το καταβλητέο για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, εφόσον τελικά προβαίνετε σε αγορά προϊόντων μεγαλύτερης αξίας σε σχέση με την αξία του/-ων επιστρεφόμενου/-ων.

Το Κουπόνι Επιστροφής δεν έχει ημερομηνία λήξης και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε επιθυμείτε. Εάν όμως επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων σας, επιλέξτε την αντίστοιχη επιλογή και συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία στη φόρμα υπαναχώρησης που σας έχει αποσταλεί. Στο πλαίσιο αυτό, δεν επιστρέφονται πιθανά έξοδα μεταφορικών, αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Οι επιστροφές χρημάτων στην αξία αγοράς του/-ων προϊόντος/-ων πραγματοποιούνται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος (που αποτελεί αντικείμενο επιστροφής) από την Εταιρεία μας, κατά τρόπο αντίστοιχο με τη μέθοδο πληρωμής που είχε επιλέξει ο πελάτης κατά την πραγματοποίηση της αγοράς, υπό τον όρο ότι το/-α προϊόν/-τα έχουν περάσει επιτυχώς την ως άνω διαδικασία ελέγχου. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, η Εταιρεία δύναται να παρακρατεί την επιστροφή είτε μέχρι να της παραδοθούν όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβει αποδεικτικά στοιχεία ότι έχουν επιστραφεί τα προϊόντα.

Η έναρξη της διαδικασίας επιστροφής χρημάτων προϋποθέτει ότι ο πελάτης με δική του επιμέλεια θα ενημερώσει προσηκόντως την Εταιρεία μας αναφορικά με το όνομα της Τράπεζας, και του δικαιούχου του λογαριασμού και τον αριθμό IBAN. Στην περίπτωση της πληρωμής με αντικαταβολή η πίστωση μπορεί να γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό του αγοραστή. Η ως άνω προθεσμία παρατείνεται κατά 46 ημέρες, εάν τα παραδοθέντα προϊόντα είναι ελαττωματικά ή δεν είναι σύμφωνα με την παραγγελία (όπως αυτή περιγράφεται στο τελικό επιβεβαιωτικό email).

Δεν είναι δυνατή  η επιστροφή χρημάτων για αγορές που πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο προωθητικών ενεργειών ή στο πλαίσιο έκτακτων προσφορών, εκτός εάν τα προϊόντα αυτά είναι ελαττωματικά ή δεν συμφωνούν με την παραγγελία.